lørdag 23. januar 2010

Sliten i dag..

Ja... Kids va seine i går (lå å fjasa lenge),men sov en stund da.. :) Tina kom og lånte sofan i natt så meg å Knut blei seine i seng :P Klokka blei vel halv 3 før vi sovna.. Heldigvis sov kids en stund da, stod vel opp rundt 11.. :) 

Tina va noen timer utover dagen, og så kom mor og far en tur  og var noen timer :) Kosli! Va innom butikken og kjøpte brød til oss (bare fordi vi va slappe og ikke orka ut...Va jo greit når de likevel måtte stoppe xP) og hadde med chips og ostepop. Det blei kids gla for :D

Blei no snakk om no spill og så endte det med at Knut fyrte opp wii'en, så ble det tennis, bowling, boksing og litt rayman raving rabbits! :D Konge ;) Mamma fant ut at de måtte skaffe seg en wii, så kunne ho trene hjemme når ho ikke GADD i hallen... 0_o (eller kva mor? :P)
-Må vel nesten tilføye at pappa tapte i både tennis og bowling *flir*, mens mamma tok heilt agårde på boksing! Aldri prøvd før, gjorde tilogmed feil i begynnelsen (hadde kontrollane omvendt), men jammen slo ho Knut :D hehe! *applaus til mor* ^^


Såh... Når de va reist så lagde vi litt middag. Tenkte kanskje ikke kids ville ha no særli siden de hadde spist en haug med saltsnacks, men Alexander spiste faktisk litt! Han har ikke spist middag hjemme på lenge, så jeg blei kjempeimponert :P Spesielt siden de hadde spist så mye snask :P Sjokolade hadde de også fått litt av :P Sånn er det når besteforeldre er på besøk ;P 
Mamma: "Sånn har vi lov til å gjøre!" :P -og ja,de HAR vel det ;) 
Anyways... Tenkte å legge de ikke lenge etter middag, siden de virka litt slitne.. DET ville IKKE de.... Dæven... Lenge siden de har vert så gira... Begge to,SAMTIDIG! 0_o
Først fjaser de på omgang, så fjaser de samtidig.... Hopper ut av senga begge to, fjaser rundt... Nei det blei litt mye i kveld..  Vi er slitne, er en stund siden vi har hatt begge kidsa samtidig også, så kanskje litt det også.. Og at de fikk sukker :P 

De fjasa lenge, fikk IKKE fred... Va inne sist rett før halv 12 vel, da va Alexander helt på tryne... Varm og svett, Knut t va sliten og sa han VILLE sove, så da fant jeg ut at jeg skulle prøve noe... Jeg gikk og henta en sutt...! For da va de såå trøtte begge to, Knut t hadde roa seg, mens Alexander bare grein og fikk ikke fred i sjela... Når han fikk den så så han helt forferdelig ut, kjempesliten og helt dau, men da roa han seg godt...:P Og etter det har det vert stille...:) Får vel inn å ta sutten når vi legger oss tenker jeg...:P Hehe...:) Må IKKE gjøre det til en vane igjen, men nå va vi så slitne vi også, så gjorde det bare nå...

Jeg er jo på vei å bli forkjøla... Igjen...Va jo syk midt i desember, omgangssyke og så forkjølelse som varte til rett over nyttår vel.. Så ikke lenge sia jeg ble frisk! Begynte snufse i går...Kan være mange grunner.. Trekk fra vinduene, ruskevèr ute (med litt for lite klær,altså frøset litt), begynt jobbe (mer ute osv...), tom for NBG 24/7 (!!)... Jah...De har jo holdt meg frisk såå...Hehe :P Kjedeli vertfall...Nyst som bare det i dag,og nesa renner vann! Plagsomt og det KLØR! 
Knut hadde lest om en greie for en stund sia, og så skulle han lage sånn te meg neste gang jeg ble syk da. Så nå gjorde han det :P Det var altså da 5 hvitløksfedd og to appelsiner. Raspa hvitløken og skallet på appelsinene oppi en liten gryte med vann, og la den ene appelsinen oppi i tillegg, for smakens skyld. Koke litt, sile (putte oppi litt sukker) og drikk. Fikk en liten kopp, og Knut mente på at jeg ikke kom til å klare å drikke det opp,for det va temmeli stramt i smaken! Men hallo... Når han sier sånn, da SKAL jo jeg drikke det opp :P Så det gjorde jeg...Heksebrygg i ene hånda og vannglass i andre :P Og ned i en fei med det! Knut sjekka vasken etterpå,om jeg hadde hevet det ut, men jeg gjorde ikke det ;P Så nå klager jeg litt da, siden jeg snufser mer i dag. Men Knut er overbevist om at jeg hadde vert 17 ganger sykere om jeg IKKE hadde drukket det ;P 

Nå er det seint... Knut scrabbler og jeg skulle skrive det her...Vi skulle legge oss kl 11 som et par kvelder før, men det gikk jo ikke, og det kom forsåvidt ikke som noe bombe ;) Men nå må vi snart i seng, for VI trenger søvn.... ZZZzzz... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar