tirsdag 19. januar 2010

Blabliblu :D

Fikk ikke skrevet noe i går heller... Skjedde ikke sååå mye. Va hjemme me Knut til rundt 5, så stakk jeg å traff Tina en tur :) Dro på Arena og så til ei som heter Ellen som Tina sov hos. Tenkte ikke jeg skulle bli der lenge, men blei pinde sittende nesten 4 timer... :P Stakkar Knut, hadde sagt til han at jeg IKKE ble sein, så han gikk hjemme og venta, hadde planer om middag og greier... Men jeg kom ikke :P Stakkar, tror han blei litt sur på meg, men vi ordna det... :) 
Spiste pizza i går også!! Helt frivillig, hadde LYST på :P Snodi greier... Men jeg begynner å like-like det altså! :D Konge... 

Ellers kjørte jeg fast bilen, men det gikk greit :P Hehe! 

I dag har vi vert ute en liten tur, Knut fikk seg en tur til frisør og ble skikkelig barsk i sveisen ;) Han va så lei av at jeg kalte han SØT og SKJØNN hele tiden ^^ Hihii... ;D 
...han er søt ennå ^^ Blei veldig fiiin :) 
Blir nok klipp på meg også... La meg med vått hår i går, og det funka dårli. Kjempe krusete og fælt i dag!! Så må vaskes og så fønes helt... Såeh, ja, klipp tenker jeg :P Få vekk alt det stygge. Trenger jeg ikke bruke masse penger på kur... :) 

I dag lagde vi (mest Knut <3) vel den mest ordentlige middagen vi har gjort noen gang :P 
Pasta, ytrefilèt av svin (marinert i karri, så putta jeg på ekstra karri og litt all-round ^^), grønnsaker (brokkoli, purre, løk, paprika, gulrot) som vi freste i panna, og rosèpepper saus (knut) ^^ Jeg er ikke begeistra for grønnsaker ennå, men jeg spiste det!! (leser du det her mamma??? :P ) 
Syns jeg begynner bli riktig så flink...:D *skrytelitt* Dette va det ingen som hadde trodd :P 





Og i morra har vi (Knut og jeg) planer om å spise på peppez... :P !! Hihi... 
Deilig å kunne tørre OG klare å spise litt mer variert altså ^^ (mamma xD ??) 




1 kommentar:

  1. Flinke kjæresten min som er blitt flinkere til å spise mer ting ^^ <3

    SvarSlett