søndag 17. januar 2010

Jeg har spist pizza!! :P

Og det er en liten revolusjon nemmli :P

Jeg liker jo ikke pizza. Dvs... Jeg begynner vel gjøre det nå :P 
Knut fant ut i går, at han ville ha pizza med blåmuggost. Vi kom i snakk om ost, og så blåmuggost, og så pizza med blåmuggost. Så vi dro på Joker og kjøpte pizza og blåmuggost... 
Sist Knut spiste pizza her, så spiste jeg et helt stykke da!Trodde jeg va syk... Va ikke spesielt godt, va den derre grandiosa med kylling. Sa til Knut at jeg tror en med tykkere bunn hadde vert bedre. Så i dag kjøpte han big one med marinert biffkjøtt (Den va svindyr 0_o). Jeg spiste 2 (!) hele pizzastykker :P Det første gikk fort ned, det andre tok litt lenger tid, men det va fordi jeg begynte bli mett :P Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg måtte ikke streve med å få det ned, jeg syntes det va GODT! ^^  Merkelige greier... Jeg har aldri vert begeistra for smelta ost, og liker ikke mange ting blanda sammen.... Men dette gikk jo helt fint ^^ Va innstilt på det også, og hadde faktisk LYST på pizza mens den stod i ovnen ;P

Knut er stolt og ser håp :D Hehe! ^^ 

NOTE: Jeg spiste IKKE blåmuggost på!! Smakte, men DET va ikke min greie... xD

 

1 kommentar: