onsdag 20. januar 2010

Jobb i dag :)  Trives såå godt ^^ I dag gikk det igrunnen veldig greit! Jeg fikk være en del alene i butikken, og da går det så ufattelig mye bedre enn når andre er der! Argh, litt irriterende, for jeg vil jo at sjefen skal se meg og forhåpentligvis bli fornøyd da....:P  Men jeg merker jo at det går bedre, så da ser de det etterhvert ;) Jeg må jo bli godkjent sånn at det går bra videree :D

Rydda masse i dior i dag, og må si jeg falt for en del av tingene der.. :P Knut sa "jeg ser for meg at du kommer til å bli mer jentete og jålete nå", jeg bare "eh...?" *kikke stygt på* Klager du ? xD 
Fleibede ^^


Vitti... Jeg har jo GULT hår, det hadde ikke sjefen fått med seg :P Så ho holdt på å dø på seg når jeg kom gående inn i butikken i dag :P Kikka på meg me DE blikkene... Jeg bare kikka småstygt på ho og sa "hysj!", mens jeg gikk forbi... 
Når jeg kom ut igjen så snakka vi litt om det da xD Hehe :P 
Og NÅ er det klippet ^^ Ser lesbisk ut! :P Hihii...Tror jeg flere va enig i...xP 
Litt slitt igjen ennå, men MYE bedre... Fant ut jeg ikke orka kure og styre, det va så slitsomt når det va gummi noen steder... Tørker jo ALDRI!! 0_o 

Såeh, ja, deilig å få vekk litt, også fordi nå får jeg det lettere hvitt ;) Sjefen va fornøyd med at jeg skulle ha det lyst da! Og ho sa KLART i fra at jeg IKKE fikk farge håret rosa.... Bah..:P Jaja :) 
-Kanskje litt effekter.. ? xP 

Jeg va bare satt opp på jobb i dag denne uka, men så måtte jeg komme på kurs kl 8 imorra tidlig da....*dån* Så, senga snart! :P 
Hente Alexander i morra også, og Knut t! Så blir myyye kjøring :P *pes* Vel...Knut som kjører da... Stakkar :P Han er så greeei... ^^ <3


Fikk endelig sett filmen "what the bleep do we know" i går..:P
(evt. What the #$*! Do We (K)now!?) xD
SpRø film... Fikk vel med meg en brøkdel... Knut fikk nok med seg mer, og han har sett den før, men asså... Jeg ble skikkelig tenkete og rar etterpå. Det er interessant, men veldig vanskelig å skjønne :P Blir litt småsprø ja... Morro ^^ 

Spiste på peppes i dag... Dæven. De gangene jeg har spist big one va helt ok, ikke no stress, men heavy heaven på peppes....! Den va knallgod!! :P Den strevde jeg VERTFALL IKKE med å få ned! Nam asså :D Knut blei helt paff stakkar,og veldig fornøyd ^^ Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarer å spise litt mere ting altså! Kjempegreit :) Er veldig overraska over at jeg likte det SÅ godt! Det kommer høyt opp på liste av ting jeg LIKER! (:

Ellers så snør det.. Ser for meg snøhelsikke er på vei...*sukk* Jeg liker det ikke... Dårlige assosiasjoner... Wæ! Får helt angst 0_o *sukkeigjen* Jaja... Varer ikke evig, håper det går fort fort over, jeg liker det ikke... Knut tar det heldigvis helt med ro, slipper jeg bli mer stressa av det liksom :P Hehe! ...

Såå.. ja... Sånn va det :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar