fredag 29. januar 2010

Tur på peppes i dag...GRATIS pizza :P

Jah.. Alexander er på Evje, og på veien hjem stoppa vi på peppes i Arendal (fordi jeg er blitt en pizzafjott 0_o). Bestilte half&half med heavy heaven på ene (siden jeg VET den er GOD) og så en annen en.. Så kommer servitøren med to pizza, oh bare "hæ?". Joda, da hadde de laget feil på kjøkkenet :P FØRST hadde de laget en STOR heavy heaven og så en medium av den andre :P Så vi fikk begge to til prisen av en medium ^^ Dvs at vi fikk den store heavy heaven gratis sånn rent praktisk :P Måtte få noen poser til å ta med hjem ja... :D 

Når vi først va inne på mat.. så spiste jeg cheeseburger i dag... Fra McDonald's... Tok bare av agurken :P Dæven... Smaksløkene mine begynner bli greie ^^ Er veldig greit... :P 


Iiih... Ble ikke no av det vi skulle gjøre i dag, kanskje en annen dag ? Må bare vente å seee... :P 


Bah... Jobb i morra! -så burde vert i seng for lengst :P Hihi... Så, seng nå! :) 

2 kommentarer:

  1. Haha, så bra. Sånn skjedde oss engang på Dolly Dimples :) Moro da! Når folka suser så fælt :P Hehehehe! Spes når det går i VÅR favør :) Du er glad i pizza du også ja. Det er jo steikje meg bra :) Godt med pizza. Namnam!

    SvarSlett
  2. Ja, det va knall! Kjempegreit :)
    Vel, jeg begynte spise pizza for noen dager siden bare egentli. Aldri spist pizza i mitt liv, vert så kresen, men nå går det bedre, og pizza er noe av det beste jeg vet nå ^^

    SvarSlett