søndag 24. januar 2010

Mere sliten i dag...

Kids er slitsomme :P Eller...Vel, er nok heller det at det er en stund sia vi har hatt de samtidig, og at vi ikke er helt i toppform noen av oss! Er noe som rusker.. =/ 

Tror Knut's heksebrygg hjalp litt da, jeg tror forkjølelsen ikke får helt tak på meg :P *juble*


Han laget no lignende i dag, bare med hvitløk og solbærsaft :P Tok en liten støyt av den, smakte IKKE godt... Blæ :P 
Er tett, men ikke ille liksom... Svake menneske som jeg er,og sliten, så måtte jeg ta litt nesespray for å lette på trykke i hue.. Men men ..:) 

Alexander våkna med øyebetennelse i dag... Noe i øyet vertfall. Små hoven og sammenklistra på venstre øye.. Fikk ikke no bra bilde av det, men...

Va ikke så veldig fornøyd når vi prøvde vaske :P 


Ellers har vi spist fiskepinner to ganger i dag! Alexander va veldig fornøyd med det ^^ Andre ganga lagde vi litt annen kjøttmat (svin) og makaroni også, og da gikk det litt mer nedpå :D 
Godt når de spiser ^^ 

Vet det er flere ting de har gjort i dag som burde skrives, tenker ALLTID at jeg husker det, men så gjør jeg jo ikke det,og ikke skriver jeg det ned på tlf el no heller, vente til kvelden med å blogge, og da er det gløøømt... Føyer på seinere om jeg kommer på noe :D

Men, er ikke ferdig enda da! 
Jeg har jo ikke fått lov å klippe Alexander...Han har klikka når jeg har kommet med saksa :P Men i dag tok Knut saksa og bare klippte. Så slengte jeg han i dusjen og klippte mer, så nå er han kort jo! Huff, jeg fant ut at jeg ikke har frisørskills, så ska nok droppe å gå frisørlinja xD Han ser skamklippt ut stakkar, men han blei veldig fin (og annerledes!!) med kort, så prøve å fikse mer etterhvert...*sukk*... :P 
Fikk ikke tatt no bra bilde av det heller, for etterpå va han HYPER og fløy rundt som en propell!

Her har Knut klippet det lange bak, og Alexander har vert i søpla med bleia til Knut t,og en q-tips i øret... Han holdt på å rense ørene, åsså lot han den like godt bare sitte der mens han heiv bleia :P Hehe! 


Morro i senga!! :P

Hihi :D



De kommer te å drepe oss når de blir store...^^ Bare fordi VI syns det er morro :D
De er jo søte da... ^^ 


:D


De er helt ville til å hoppe ut av senga nå da.. Ikke lenge etter vi hadde lagt de kom Alexander i full fart ut i stua..."Neeei, opp i senga!" sier jeg.."opp i sengaa!",sier han og løper inn igjen. Samme skjer to ganger til, så gikk vi inn.La de i hver sin seng, men de ble jo ikke der da... Knut t fikk flaske og Alexander sutt til slutt, DA sovna de kjapt...! 
Ikke beste løsninga, men når vi er så slitne sjøl så va det godt... Vi skulle legge oss 11,og det er bare fordi jeg va træg å begynne skrive blogginnlegg at jeg sitter her ennå! *trøtt* 

Så, er sikkert mer jeg skulle skrevet, tar som sagt å fyller på om det va no mer...Vet det va no mer!! om rema-1000... Skrive om det i morraaa :P 
Nattings ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar