tirsdag 26. januar 2010

MUGG på matvarer i butikk...

Ja, jeg skal faktisk si at det er Rema-1000 jeg sikter til... For der har jeg opplevd mye mugg i brødmat! =/ Eller... Nok... Og da spesielt polarbrød!!  En gang meg å Tina A.B va på Rema-1000 så lurte vi på å kjøpe polarbrød. Ser på første pakke jeg tar opp at de er grønne... Tar opp en ny, den er grønn den også..! Ser på alle som ligger der, og det er ikke EN pakke som IKKE er grønn! Jeg overdriver ikke, og det va ikke LITE mugg på de heller!! 
Tok med meg ene til kassa,og personen i kassa sier "den der tror jeg ikke du vil ha!", og smiler... Jeg bare "eh, nei, og det va ikke en eneste pose der borte som IKKE va muggen!!", sier jeg og er litt småirritert i stemmen... Personen i kassa tror ikke på meg... Syns det er rart, og trodde de hadde tatt opp de brødene fra frysen dagen før... (de ska liksom være holdbar 7 dager etter tining - my ass om de hadde tatt de opp dagen før...). Så.. ja... Nei, jeg syns jo det er litt dårlig da..! =/ 

Altså, om en pakke eller to er oversett så ER det faktisk OK... Men når det helt seriøst ikke va EN pose med brød som IKKE va mygla, nei DA er det slurv vel ?? Og når det va såpass MYE mugg også ? Så er ikke det noe som har kommet over natten eller på så kort tid at de BURDE ha sett det.... Er jeg rimelig sikker på...

JEG kan jo ikke vite helt sikkert, men syns det er mystifistisk.... 

Mamma å pappa va jo her i helga, kjøpte med et brød til oss fra rema-1000... Skulle være holdbart til 28.01, og dette var da altså lørdag 23... Det va det et par muggflekker på det ja...Pokker, skulle tatt bilde, men det er ute i søpla, så det gidder jeg da ikke... Heller skaffe mer bildebevis senere tenker jeg, for jeg tviler på det er siste gang jeg ser mugg... 

Har for min del forekommet et par ganger i andre butikker, men det er lite, og på mange år... Disse rema-1000 greiene er på noen mndr....! Eh...

Vel... Skal ikke halshugge de helt da. Det kan jo selvfølgelig være en grunn, men jeg syns bare det er litt snålt... Spesielt den ganga der alt va muggent... =/

Og så må jeg få si at jeg ellers er meget gla i rema-1000. Har ikke slutta å handle der for det! Bare sjekker brødvarer litt ekstra... Gjør jeg forsåvidt ca overalt... Gidder ikke kjøpe muggent brød liksom.... :P 


Så sånn va det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar