torsdag 28. januar 2010

Sånn ellers...

så har jeg glemt å skrive vanli blogg :P Altså, om ting og tang...

Vel.Kan begynne med at jeg er forkjøla. Jaja... Hvitløken hjalp nok, men nesa mi SKAL bare være forkjøla... Blææ! :P Og jeg klarer ikke la nesesprayen ligge....*svake menneske*


Står jammen stille nå... Er litt trøtt og litt i ørska. Hørt mye fin musikk på youtube <3>Så har jeg vondt i puppene!!? Argh... Mer spesifikt; brystvortene... Auue! Blæ... Og kjennes igrunn ut som brystspreng, litt sånn som den lille uka jeg amma (hadde forsåvidt spreng og va sår etterpå også,men ja)... Det er ikke no godt! Er sårt og ubehagelig bare bh'en flytter litt på seg om jeg vrir meg! Syns jeg ikke er noe greit... Fått litt forskjellige meninger om hva det kan være da, så jeg har vel igrunn slått meg til ro med at det er ikke så mye å tenke på. Blir det værre så får jeg gå te lege, men går foreløpig greit :) 

Ååå, jeg har matlyst for tia!! Spiser mer enn Knut!! :P (han er fornøyd xP). Kommer te å bli feit joo... Blæ :P Satse på det jevner seg slik at jeg ikke legger på meg 20 kg, det er litt for mye på meg syns jeg ;)
Og så er jeg i godt humør!
-Generelt så er ting bra for tia... :D Ting går bra! Ikke alt, men mye, og det er nais...Så er det noen ting som kommer etterhvert og som bare må tas når det kommer... (=


Nå kom jeg jo på litt dill&dall da... Sikkert en haug mer,men kommer ikke på nåå... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar