mandag 25. januar 2010

Ferdi med opplæring! 0_o *wee*

Jah :P Ringte kicks i dag halv 10 , for jeg hadde ikke fått sjekka når jeg evt skulle på jobb denne uka. Så skulle jeg i dag fra 11 til 15.00, så det va bra jeg ringte :P 

Alexander hadde jo litt øyebetennelse i går, så jeg tenkte kanskje vi ble hjemme i dag, men slengte han i bhg. Og heldigvis stelte jeg meg litt før vi dro ut da, så jeg trengte ikke stresse med det før jeg skulle reise te Arendal :P 

Fikk nå reist til Arendal da, tenkte parkere hos Madda siden jeg kan parkere der gratis :) Men så blei jeg såpass sein at jeg måtte inn i p-huset...*bombe* Så klarte jeg parkere feil da, fant jeg ut når jeg va nesten inne på senteret...LØP tilbake og flytta bilen, småløp opp på kiks og fikk stempla inn akkurat på klokka 11.00 :D Hehe, andpusten og fæl uti butikken te sjefen, og ho bare flirer ...xD 
Så va det å gå med søpla og litt div...Pakke opp varee og sånn. Kjekt det :) 
Så etter litt da, så kommer sjefen med en liten konvolutt. "Ingrid, kom her, jeg har no til deg!", roper ho. Jeg slipper det jeg har og kommer som en lydig bikkje (følte jeg vertfall :D). "Jeg syns det går så bra, så nå ska du få ordentlig skilt", sier ho og heller ut to navneskilt med "Ingrid -hudpleier" på :D Ble en smule paff, for jeg har jo bare vert der...*telle* tsjah, siden 9 januar... Og det har bare vert 3-4 lange dager om jeg ikke tar feil, og sjefen sa jeg skulle ha opplæring ut januar...Eh, ja...Altså, jeg syns jeg har vert der lite til å få lov å være ferdi me opplæringa da! Trodde seriøst ikke at jeg skulle få skikkelig skilt ennå :D 
Det va MORRO ^^ Nå må jeg gjøre meg fortjent til det...! 

Ble noen timer ekstra på jobb da, Knut va grei å henta Sander :) Han va visst trøtt... Hehe, ikke så rart. Han va oppe rett før halv 8,og de bala en liten stund i går :P Sikkert ikke sovet i bhg heller, og ikke vant til å være der, så va nok EN smule sliten ^^ Sovna fort og greit i kveld:)
Jeg så ikke at sutten va i senga (trodde jeg hadde tatt den ut..) så han fant den da...Fikk han litt kos... :) Hehe, men må ikke venne han til DEN igjen! 0_o Ska gjemme den i morra!! :P 


Syns Knut er flink å lage mat ^^ Mekka sammen no pytt-i-panne greier :D Va godt!



Og...Må ha med det her... Alexander er gla i q-tips xD 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar