lørdag 9. januar 2010

Begynte opplæringapå kicks i dag :D -og prosjekt går rass... 0_o

Etter få timer søvn våkner jeg etter å endelig ha sovna sjikkeli godt igjen, rundt halv 10. Da ringer sjefen på kicks og spør om jeg kan komme nå!! Jeg va jo i halvsvima, men sa nå ja, stod opp, dusja og dro :P Va sein i går/natt, frøys og hadde kramper i beina, og så våkna Knut t rundt 7 og ville opp... Så trøtt og fæl :P Hehe, men det gikk da greit! Kom meg avgårde, uten mat, tok bare med en vannflaske. Skal jo liksom ikke bruke penger,og hadde ikke noe mat her verken som va spiseklart eller kunne taes med... Visste ikke hvor lenge jeg skulle være heller, men det gikk nå greit. Fikk et par kjeks og noen sjokoladebiter på kicks,så det hjalp, men ble fryktelig dehydrert, fikk en sabla hodepine!! Så spørs om ikke jeg bare må kutte ut på tirsdag når jeg skal tilbake, for det va en smule tungt... Tar det som det kommer :)

Vel ja, jo, begynte jo opplæring i dag da :D Veldig skummelt med en gang, men føler jeg blei fort varm i trøya ^^ Og da gikk det bedre og bedre! Sier ikke at jeg va flink, men jeg følte det gikk greit. Lærte kassa litt og surra litt rundt i produktene og fikk hjulpet kunder litt :D Og selvfølgelig vaska golvet og noen hyller... xD Hehee! Morro morro! Må ha ordentlige sko merka jeg, har ikke hatt så vondt i beina siden vi va i London i sommer og gikk hele dagen i nesten 4 dager :P Gørrsliten! Satt 10 sek på 7 timer, og da tuller jeg faktisk ikke! 0_o KAN ha noe å gjøre med at jeg har sittet MYE på ræva det siste halvåret da...bah!! :P 

Knut laget pannekaker med en gang jeg kom hjem, så jeg fikk litt mat, pøst litt vann og måtte slenge innpå en paracet og ibux... Den skallebanken blei grusom! Bedre nå, men ska ta tidligere kveld i kveld ja... Trenger noen timer søvn... *ZZZzzz...* 

Så kommer jeg ikke på mer i farta.... trøtt!! Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar