søndag 10. januar 2010

Prosjekt:

Knut lagde pannekaker med en gang jeg stod opp ^^ (nærmere halv 3)  Har blitt litt pannekaker på oss i det siste, men hallo, de er kjempegode! Og når vi får til det under budsjettet og det vi har så gjør vi jo det i stedenfor de tørre brødene :PDagens middag :


Jeg tror at jeg stopper med dette på tirsdag. For sånn som det va på opplæringa/jobb i går kan jeg ikke holde på med. Lage tørre brød å ha med ? Jo,det går, men blir sliten, for det er lite næring... Sånn sett passa ikke dette så bra nå. Dessuten er jeg en smule lei... Er kjedeli når vi har andre ting, men ikke skal røre det :P 
Går greit da, og formen er grei nok. Litt slitne bare... 

Litt annen mat har vi jo spist, resten av en pølse som Alexander ikke ville spise, og litt kjøtt Knut t ikke ville spise. I stede for å hive det liksom... 
Knut ska regne ut ca hva vi har brukt og hva som er igjen sånn at vi får ca pris på de dagene vi gjennomfører.. :) 

Ellers så kommer vi nok til å være flinkere med innkjøp og sånn nå. Håper jeg! Vi har alltid vært bevisste på det, men det er så lett å sluntre, og sluntre... og sluntre... xP 

Jaja... Eh... Gikk ikke som jeg trodde, men det har nå vært litt morro for det,og det va godt for lommeboka :P Hehe :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar