torsdag 7. januar 2010

Sulteen!

Haha, magen min romler og Alexander gliiiser og sier "fiser du!" xD Åsså flirer han :P Jeg bare "eh, nei, magen til mamma ROMLER!",men han står på sitt! "Fiser du!!" xP 

Han vil ha alt og ingenting. Han ville ha yoghurt, men det hadde vi ikke, så jeg åpna kjøleskapet for å vise. Da så han egga :P Måtte si det va tomt, for de går jo under budsjettet i prosjektet vårt :P 
Så spurte jeg om han ville ha leverpostei,og det ville han, men ikke på knekkebrødet. Han er blitt gla i knekkebrød, eller "pekkebrød" som han kaller det :P Men han vil bare ha smør (møøør) på :PSå da ga jeg han en skei så spiste han opp leverposteiboksen med skei xD Huff... Han kommer til å bli som meg! Jeg har klart meg jeg da, men jeg vet jo hvor tungvindt det er å være kresen!! Blæ... Prøver å prøver, men han vil jo ikke ha noe... Nekter å smake... Hiver nå vertfall i han vitaminer og prøver med tran og omega-3, men det går dårli for tia... =/ Jaja...Ta det som det kommer...Prøver å få i han fiskekaker igjen! Det va han veldi gla i, men vi har ikke hatt det på en stund...  Se når han kommer hjem igjen :) 

Knut sover og det er bare et sånn lite brød igjen. Tok halve og laget en stooor kopp te! Metter litt ;) Knut får vise meg ossen han blander de brøda, skulle nok fått det til, men.. Så kan jeg gjøre det også :)  

Har fått helt dilla på spill på king.com!! Dæven... Må inn å spille litt nå også... Åsså håper jeg å få til mer i fruity loops seinere i dag! Det va morro når jeg kom i gang, og har myyye igjen å lære! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar