søndag 10. januar 2010

Prosjekt ekstra:

Skrev dette i en debatt... Syns det ble en av de bedre forklaringene, så tar den med i forbindelsemed"prosjektet" vårt :D 


Og det er ikke noe spareprosjekt.... :P Vi brukte 200 og ville se hvorlenge vi klarte oss på det...Først va det litt sånn: "Vi skal ikke sulte...", men så ble det jo litt sånn likevel...Så egentli er det ikke helt gjennomtenkt, på en måte :P Vi skulle dra det litt, men ikke dra det sånn at vi spiste mye mindre og da gikk ned i vekt, eller gikk sultne... Men sånn har det vert litt innimellom.

Planen va å holde 1 mnd, men DA hadde vi sulta... Fant fort ut at DET ikke gikk, så da ble planen å se hvor lenge det holdt. Hvor lenge klarer vi oss med billig mat for 200 kr ? Nå er det gått 6 dager, og vi klarer noen dager til, men jeg skal stoppe på tirsdag siden jeg har begynt opplæring på et parfymeri og ikke kan gå en hel dag uten mat. Gjorde det i går, og da va jeg dårlig når jeg kom hjem etter syv timer...Spiste ikke før jeg dro, og spiste noen kjeks der...:P 

Så... hele greia ble litt sprø.
Og igjen; Ungene er IKKE med på det. De får ALT de trenger :) Vi har spist restene deres 2 ganger, for å ikke KASTE mat :) Va ikke mye, å det gjorde ikke at vi sparte på noe annet heller...:P 

Uansett så er det noe som får enn til å tenke hvor mye man kan spare. Så det SKAL vi bli flinke på :) Har jeg bestemt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar